Hei.
Som alle besøkende på våre nettsider har merket, har det i lengre tid vært dårlig med support fra oss som opprinnelig startet denne siden. Grunnene er mange og sammensatte, og skal ikke brettes ut her. Uansett, undertegnede har vært med siden starten og føler seg kompetent nok til å takke alle som har vært med på oppbyggingen av denne siden til en god hjelpeside for alle brukere av phpBB-programvaren. Ingen nevnt, ingen glemt.
Jeg har valgt å rense opp endel ting (brukere, forum osv.) og vil fortsette med dette i tiden fremover. Det betyr at det for tiden ikke eksisterer noen egne brukergrupper for supportfolk, administratorer (bortsett fra meg selv), oversettere eller hva vi nå hadde av forskjellige ranger her inne.
Det betyr ikke at du som søker hjelp, kan få det. Det er fortsatt mange phpBB-brukere som ser nytten av å hjelpe andre. Jeg takker alle som ønsker å være med.
Noen henvendelser får jeg fra folk som kan tenke seg å hjelpe til. Jeg foreslår ganske enkelt at ALLE SOM VIL HJELPE, GJØR NETTOPP DET.
Jeg er samtidig åpen for forslag om samarbeid/overtakelse/utvikling av sidene. Kontakt meg gjerne.
Med ønske om en god fremtid for phpBB og alle besøkende!!
Hilsen
Rune