Skrive "Løst" i emnefeltet, når "problem"

Her kan du poste forslag relatert til denne siden. Altså phpBB.no... Ikke scriptet phpBB, men siden ;)
Svar
Brukeravatar
Stinus
PhpBB-frelst
PhpBB-frelst
Innlegg: 231
Registrert: 15. jan 2006, 12:51
Sted: Tananger / Stavanger
Kontakt:

Skrive "Løst" i emnefeltet, når "problem"

Legg inn av Stinus » 30. mar 2007, 16:54

Hei
Jeg ser at det til tider kan være mange som har samme "problem(er)" som andre har spurt om tidligere. Det vil jo alltid være slik at noen problemer vil ramme mange brukere.
Det kunne jo vært kjekt å slippe å lese igjennom alle postene for å finne ut hva man skal gjøre, ang diverse problemer. Slik at samme svar kommer igjen og igjen. (Og at man slipper å svare på "problemet" x-antall ganger.)

Jeg synes det hadde vært fint om trådstarter (eller moderatorene) kunne skrevet "Løst" i temafeltet etter at problemet var løst. Dette krever også at når noen har klart å løse ting selv, så må man skrive hva som er blitt gjort. Det har ingen ting for seg å skrive "Løst" i en post, hvis ingen andre kan få vite hva som løste problemet.

Dette vil da gjøre det enklere å søke gjennom forumet etter "problemer" som er løst tidligere. Man får dermed raskere "selv" hjelp, slik at man kan utbedre feil / "problem" i sitt eget forum.


Hva mener dere andre?
Stian
Bilde
Veteranbrannbiler.com
Bilder fra Veteranbrannbiltreff i Stavanger 8.-10.August 2008

Espenhh
Super-Poster
Super-Poster
Innlegg: 196
Registrert: 16. mar 2003, 19:25
Sted: Trondheim
Kontakt:

Re: Skrive "Løst" i emnefeltet, når "problem"

Legg inn av Espenhh » 19. mai 2007, 14:56

Hmm, merkelig at jeg ikke har fått med meg dette emnet. Uansett, dette er en god vane, tror vi burde innføre den...

Etterhvert vil en del av supporterene her få litt moderatortilgang, så da vil det bli mye lettere å gjennomføre det. Lettere å ordne det selv enn å måtte be den som startet emnet om å gjøre det :P
Hilsen Espen
:D Smil til verden, så smiler verden til deg! (Forhåpentligvis)

Svar