Ny eier av phpbb.no

Her kan du poste forslag relatert til denne siden. Altså phpBB.no... Ikke scriptet phpBB, men siden ;)
Svar
jebbis
Henger med
Henger med
Innlegg: 20
Registrert: 8. des 2010, 13:12

Ny eier av phpbb.no

Legg inn av jebbis » 10. jan 2011, 13:56

Hei,

For å ta fakta først:
Rune har brukt masse tid, krefter og penger på phpbb.no, og ønsket å gi stafettpinnen videre.

Som mangeårig bruker av phpBB til forskjellige prosjekter, følte jeg at dette var noe jeg kunne tenke meg å drive videre.

En kjapp introduksjon:
31 år, driver fulltid på nett. Har i årenes løp driftet minst 100 forskjellige nettsider, og hatt ideer til det mangedobbelte. phpBB har jeg brukt en del, senest på www.dyresiden.no (som jeg ikke driver lengre).

Hovedsaklig ønsker jeg å videreføre phpbb.no som en ressurs for phpBB-administratorer, og kommer ikke til å gjøre store endringer på selve strukturen her. Ønsket er at vi igjen skal bli en stor brukermasse, med god kompetanse på forskjellige ting.

Jeg har fått en del PM fra forskjellige brukere, og det viser at det er initiativ her - og det er bra! Jeg ønsker å komme i kontakt med drivende dyktige phpBB-knotere, som kan være med å holde phpbb.no i shape, både med tanke på det tekniske, og også moderering - da jeg desverre ikke rekker over alt hele tiden.

Så dersom noen har noe å tilføre, eller vil slå av en prat; send meg en mail på jbb@yet.no eller en PM her på forumet!

Det var en kjapp oppsummering, satser på at det kommer mer etterhvert :)

Med hilsen

Bjørnar

Svar