Hva skjer?

Alle spørsmål vedrørende phpBB 3.x stilles i dette forumet. Husk at vi IKKE gir support til uoffisielle versjoner av phpBB, det er kun versjoner lastet ned fra phpBB.com eller her fra phpBB.no som gis hjelp til. Oppdater alltid til siste versjon før du spør om hjelp.
Forumregler
Support til phpBB 3.x gis i dette forumet.
Om du har spørsmål angående oppdatering/oppgradering/konvertering, så spør i riktig underforum. Diskusjon rundt phpBB 3.x, modifikasjoner eller design gjøres i andre forum. Altså, kun vanlige supportspørsmål til phpBB i dette forumet.
Svar
Brukeravatar
pippin
PhpBB-frelst
PhpBB-frelst
Innlegg: 383
Registrert: 9. mai 2006, 19:41

Hva skjer?

Legg inn av pippin » 3. des 2007, 20:58

Jeg bruker ikke prosilver selv men dette tror jeg har kommet nå i det siste og det hendte på den norske buttons også ifølge en bruker på forumet mitt

legger ved et bilde som viser hva jeg mener
Vedlegg
Nytt emne.JPG
(163.43 kiB) Lastet ned 212 ganger

Brukeravatar
pippin
PhpBB-frelst
PhpBB-frelst
Innlegg: 383
Registrert: 9. mai 2006, 19:41

Re: Hva skjer?

Legg inn av pippin » 3. des 2007, 22:08

Løste seg ved å laste ned krb sine imagesets

Espenhh
Super-Poster
Super-Poster
Innlegg: 196
Registrert: 16. mar 2003, 19:25
Sted: Trondheim
Kontakt:

Re: Hva skjer?

Legg inn av Espenhh » 4. des 2007, 00:21

Denne er litt kinkig, vi fikk den her på phpbb.no også.. Funker ikke å bare slette cache fra forsiden av adminpanelet, du må gå inn i Utseende-->Templater og trykke "oppdater" på alle templatesene, og gjøre det samme under Utseende-->Temaer.. Har noe med at den alternative teksten ble lagt inn etter at forrige cache er generert, og det derfor blir noe feil ett eller annet sted :geek:
Hilsen Espen
:D Smil til verden, så smiler verden til deg! (Forhåpentligvis)

Svar