MySQL Error. Massemail med SMTP [LØST]

Alle spørsmål vedrørende phpBB 3.x stilles i dette forumet. Husk at vi IKKE gir support til uoffisielle versjoner av phpBB, det er kun versjoner lastet ned fra phpBB.com eller her fra phpBB.no som gis hjelp til. Oppdater alltid til siste versjon før du spør om hjelp.
Forumregler
Support til phpBB 3.x gis i dette forumet.
Om du har spørsmål angående oppdatering/oppgradering/konvertering, så spør i riktig underforum. Diskusjon rundt phpBB 3.x, modifikasjoner eller design gjøres i andre forum. Altså, kun vanlige supportspørsmål til phpBB i dette forumet.
Svar
Brukeravatar
pippin
PhpBB-frelst
PhpBB-frelst
Innlegg: 383
Registrert: 9. mai 2006, 19:41

Re: Massmail med SMTP

Legg inn av pippin » 2. feb 2008, 19:19

Jeg har litt flere brukere enn det du har og hos meg fungerer det glimrende,har satt bulkene til å sende 100 stykker av gangen.Men jeg har dog egen server som sender ut ikke en som drives av et webhotell.

Men jeg opplevde før med masse PM i de tidligere RC att jeg fikk MySQL error,men dette er rettet opp i gold.

Og snart blir vi dobbelt så mange bare vi får konverteringen til å stemme fra et WBB 2.3.6 Board.

Brukeravatar
pippin
PhpBB-frelst
PhpBB-frelst
Innlegg: 383
Registrert: 9. mai 2006, 19:41

Re: Massmail med SMTP

Legg inn av pippin » 2. feb 2008, 20:52

Som default er phpBB3 satt opp med 50 i slengen og klarer den ikke det er det nok et server problem

Brukeravatar
pippin
PhpBB-frelst
PhpBB-frelst
Innlegg: 383
Registrert: 9. mai 2006, 19:41

Re: Massmail med SMTP

Legg inn av pippin » 7. feb 2008, 14:18

Dette er en av grunnene jeg har for att jeg hoster mitt og andres forums.
Men jeg ser ikke bort ifra att vi flytter til en egen dedikert server med tiden om forumet fenger flere.
Og da har du også de samme mulighetene som du har din egen server med oppsett.

Brukeravatar
pippin
PhpBB-frelst
PhpBB-frelst
Innlegg: 383
Registrert: 9. mai 2006, 19:41

Re: Massmail med SMTP

Legg inn av pippin » 10. feb 2008, 22:02

Skjønner godt att det kan være frustrerende,jeg hadde forum på one.com da det jo er billig å ha det der men med de begrensninger som det medfører,men jeg ble lei av dårlig behandling og jeg fikk omsider fiberlinje og prøvde forskjellige linux distros før jeg havnet til slutt med debian og PLESK,da var det lett å sette opp mail og web for flere domener og jeg er min egen herre sånn sett.Nå er jeg heldig som har egen webserver,MySQL server og Mail server og en rask fiberlinje og det er det ikke alle som har da de er prisgitt webhotellet.Men en gylden regel er å innhente erfaringer fra andre på hvilke webhotell som duger og ikke alltid den billigste er den beste.Du betaler også noe for kvalitet på webhotellet.

Svar