Er det noen i det hele tatt som følger opp dette forumet?

Alle spørsmål vedrørende phpBB 3.x stilles i dette forumet. Husk at vi IKKE gir support til uoffisielle versjoner av phpBB, det er kun versjoner lastet ned fra phpBB.com eller her fra phpBB.no som gis hjelp til. Oppdater alltid til siste versjon før du spør om hjelp.
Forumregler
Support til phpBB 3.x gis i dette forumet.
Om du har spørsmål angående oppdatering/oppgradering/konvertering, så spør i riktig underforum. Diskusjon rundt phpBB 3.x, modifikasjoner eller design gjøres i andre forum. Altså, kun vanlige supportspørsmål til phpBB i dette forumet.
King-Nothing
Mini-Super-Poster
Mini-Super-Poster
Innlegg: 56
Registrert: 10. aug 2007, 08:49

Re: Er det noen i det hele tatt som følger opp dette forumet?

Legg inn av King-Nothing » 27. jun 2009, 05:41

rune skrev:Heisann,

jeg er en av de ansvarlige for dette frivillige forumet - uansett om man kaller det offisielt eller ikke. Vi har også tidligere spurt brukere som ser ut til å ha peiling om de kan tenke seg å hjelpe til med support og andre ting, men etter mange år i internettbransjen er det en ting som er rimelig sikkert: internettbrukere er "illojale" (ikke vondt ment) og finner stadig nye, mer interessante ting å drive med - døgnet har for nerder (jeg kaller meg i alle fall det) ikke mer enn 24 timer. Det gjelder nok også oss.

Spørsmålet vender som alltid tilbake til:

a) Er det noen der ute som vil hjelpe oss?
b) Skal vi fjerne hele greia?
c) Hvorfor skal vi "opprinnelige" supportere/adminer føle noe mer ansvar enn andre som har litt mer greie på phpBB enn "folk flest"?

:oops:
a) Skulle gjerne gjort det, men føler ikke at jeg har nok kunnskap til det. Ihvertfall ikke ennå.
b) Nei
c) Fordi det var dere som startet hele greia? Er helt enig med olem at når man starter en side som denne så har mann tatt på seg et ansvar. Synd hvis siden bare dør ut...

rune
Mini-Super-Poster
Mini-Super-Poster
Innlegg: 84
Registrert: 16. mar 2003, 13:41
Sted: Sigdal, Buskerud

Re: Er det noen i det hele tatt som følger opp dette forumet?

Legg inn av rune » 1. feb 2010, 23:07

Alex skrev:Rune, jeg har sendt deg to meldinger om at jeg kan stille opp på dette forumet, men du svarer jo ikke i det hele tatt, tross at du var innlogget idag. Tydeligvis ønsker du ikke at dette forumet skal fortsette, når du ikke engang bryr deg om å svare folk som ønsker å stille opp for/sammen med deg, men jeg håper allievel du vil gi et svar, eller stror jeg dette forumet rett og slett er borte i løpet av kort tid. :)-
Jeg svarer gjerne her i full offentlighet. Jeg har mottatt flere henvendelser fra folk som gjerne kan tenke seg å gjøre en innsats. Ingenting er bedre enn det. Likhetstrekk ved flere av dem som henvender er likevel at de ikke er aktive på forumet. Det er således ingenting som gjør at kunnskapen kan vurderes. Jeg må nesten foreslå at folk som vil hjelpe, gjør nettopp det: hjelper. Dernest kan vi senere komme tilbake en eventuell annen rolle i phpBB-teamet.

Så Alex, oppfordringen er enkel: Hjelp andre brukere og vis på den måten at du behersker phpBB.

mvh
Rune
Jeg blogger på runenikolaisen.com og er ellers Gjerrigknarken sjøl.

rune
Mini-Super-Poster
Mini-Super-Poster
Innlegg: 84
Registrert: 16. mar 2003, 13:41
Sted: Sigdal, Buskerud

Re: Er det noen i det hele tatt som følger opp dette forumet?

Legg inn av rune » 1. feb 2010, 23:11

Alex skrev:Tydeligvis ønsker du ikke at dette forumet skal fortsette, når du ikke engang bryr deg om å svare folk som ønsker å stille opp for/sammen med deg,
Ved nærmere lesing av noe slikt, kan jeg gjerne si med en gang: Hissigpropper som antar ting uten å vite noe, har kanskje ikke så mye her å gjøre.
Jeg blogger på runenikolaisen.com og er ellers Gjerrigknarken sjøl.

Svar