(LØST) Mulig mitt forum er hacket, hva gjør jeg?

Alle spørsmål vedrørende phpBB 3.x stilles i dette forumet. Husk at vi IKKE gir support til uoffisielle versjoner av phpBB, det er kun versjoner lastet ned fra phpBB.com eller her fra phpBB.no som gis hjelp til. Oppdater alltid til siste versjon før du spør om hjelp.
Forumregler
Support til phpBB 3.x gis i dette forumet.
Om du har spørsmål angående oppdatering/oppgradering/konvertering, så spør i riktig underforum. Diskusjon rundt phpBB 3.x, modifikasjoner eller design gjøres i andre forum. Altså, kun vanlige supportspørsmål til phpBB i dette forumet.
Svar
Brukeravatar
TechMeister
Super-Poster
Super-Poster
Innlegg: 168
Registrert: 11. mai 2003, 13:21

Re: Mulig mitt forum er hacket, hva gjør jeg?

Legg inn av TechMeister » 11. mar 2009, 15:14

Heisann,

her ser det egentlig bare ut som om CSS-filene er borte eller ødelagt, på en eller annen måte. Har du gjort noen endringer i det siste?
Husk: Support gis ikke på mail eller PM.
Også kjent som Mac =)

Brukeravatar
TechMeister
Super-Poster
Super-Poster
Innlegg: 168
Registrert: 11. mai 2003, 13:21

Re: Mulig mitt forum er hacket, hva gjør jeg?

Legg inn av TechMeister » 12. mar 2009, 20:16

Hadde du gjort noen store endringer på designet? Jeg ser jo at du har lagt til et nytt topbanner, men er det mer enn det? hvis ikke tror jeg det beste hadde vært å laste opp "friske", nye 3.0.4 filer, og så oppdatere databasen til 3.0.4. Da blir du a) sikra mot angrep, hvis det var det som var årsaken, og b) du vil høyst sannsynlig få tilbake css-en slik den skal være :)
Husk: Support gis ikke på mail eller PM.
Også kjent som Mac =)

Svar