Aktiverer "Kopier rettigheter fra:", men den aktiveres ikke

Alle spørsmål vedrørende phpBB 3.x stilles i dette forumet. Husk at vi IKKE gir support til uoffisielle versjoner av phpBB, det er kun versjoner lastet ned fra phpBB.com eller her fra phpBB.no som gis hjelp til. Oppdater alltid til siste versjon før du spør om hjelp.
Forumregler
Support til phpBB 3.x gis i dette forumet.
Om du har spørsmål angående oppdatering/oppgradering/konvertering, så spør i riktig underforum. Diskusjon rundt phpBB 3.x, modifikasjoner eller design gjøres i andre forum. Altså, kun vanlige supportspørsmål til phpBB i dette forumet.
Svar
Evelen
Mini-Super-Poster
Mini-Super-Poster
Innlegg: 51
Registrert: 27. aug 2009, 20:16

Aktiverer "Kopier rettigheter fra:", men den aktiveres ikke

Legg inn av Evelen » 30. aug 2009, 03:44

Hei!

På forumet mitt sorforumet.com så har jeg aktivert alle underforum til og kopiere rettigheter fra overforumene.
Men hver gang jeg gjør det, så skjer det ikke noe, blir uansett "Ikke kopier rettigheter".

Jeg merket at det fungerte mår jeg skulle aktivere lese/skriverttigheter til forumene, men det vistes ikke.
I dag prøvde jeg og enable [flash] samt gi registrete brukere rettigheten til flashposting i alle overforum (som skal kopieres rettigheter fra).
Men det fungerte ikke.

Noen forslag til hvordan fikse dette problemet?
Forumet er basert på en tidligere SQL backup fra en annen server om det har noe og si

Her er en Video av problemet: http://www.screencast.com/users/sdfgsdg ... f238399dac
Bilde

Brukeravatar
pippin
PhpBB-frelst
PhpBB-frelst
Innlegg: 383
Registrert: 9. mai 2006, 19:41

Re: Aktiverer "Kopier rettigheter fra:", men den aktiveres ikke

Legg inn av pippin » 30. aug 2009, 08:05

Er jo rett fremgangsmåte du benytter

Evelen
Mini-Super-Poster
Mini-Super-Poster
Innlegg: 51
Registrert: 27. aug 2009, 20:16

Re: Aktiverer "Kopier rettigheter fra:", men den aktiveres ikke

Legg inn av Evelen » 30. aug 2009, 10:42

Ja, problemet er at endringen lagres liksom ikke :o
Bilde

Svar