Stor glipp i forum - Trenger hjelp

Alle spørsmål vedrørende phpBB 3.x stilles i dette forumet. Husk at vi IKKE gir support til uoffisielle versjoner av phpBB, det er kun versjoner lastet ned fra phpBB.com eller her fra phpBB.no som gis hjelp til. Oppdater alltid til siste versjon før du spør om hjelp.
Forumregler
Support til phpBB 3.x gis i dette forumet.
Om du har spørsmål angående oppdatering/oppgradering/konvertering, så spør i riktig underforum. Diskusjon rundt phpBB 3.x, modifikasjoner eller design gjøres i andre forum. Altså, kun vanlige supportspørsmål til phpBB i dette forumet.
Svar
Evelen
Mini-Super-Poster
Mini-Super-Poster
Innlegg: 51
Registrert: 27. aug 2009, 20:16

Re: Stor glipp i forum - Trenger hjelp

Legg inn av Evelen » 13. sep 2009, 18:24

Hør med webhost om dem ikke har gjort noe med mulighet for og sende mail fra serveren.
Bilde

Brukeravatar
sami
Mini-Super-Poster
Mini-Super-Poster
Innlegg: 69
Registrert: 27. jun 2009, 21:25
Sted: Hjemme
Kontakt:

Re: Stor glipp i forum - Trenger hjelp

Legg inn av sami » 25. sep 2009, 08:27

Hed skrev:Dårlig med eksperter her ja Olem :P bra jeg har deg :)
å jo, det er nok det, men ingen har vel lagt merke til posten din...
~ Sami

rune
Mini-Super-Poster
Mini-Super-Poster
Innlegg: 84
Registrert: 16. mar 2003, 13:41
Sted: Sigdal, Buskerud

Re: Stor glipp i forum - Trenger hjelp

Legg inn av rune » 13. okt 2009, 19:30

Olem påpeker akkurat det som er et problem for oss bak phpbb.no - tiden strekker ikke til. Det er selvsagt lite trivelig å ikke kunne tilby den hjelpen som brukerne av phpBB ønsker, men phpBB er nå et spleiselag - brukere hjelper brukere. Man kan ikke tvinge noen til å hjelpe, tross alt er dette noe man ikke tar noe betalt for. I flere år har vi brukt av vår tid - nå håper vi andre kan overta. Forøvrig lurer jeg på hvorfor olem anbefaler phpbb.org?
Jeg blogger på runenikolaisen.com og er ellers Gjerrigknarken sjøl.

rune
Mini-Super-Poster
Mini-Super-Poster
Innlegg: 84
Registrert: 16. mar 2003, 13:41
Sted: Sigdal, Buskerud

Re: Stor glipp i forum - Trenger hjelp

Legg inn av rune » 14. okt 2009, 17:38

olem skrev:Er så vant til at "Moderen" har domenet "org". Fint at du hintet meg / oss om det.
Alternativt bruk hovedsiden (phpbb.com) fordi det er adskillig flere der som er "experter" enn her, og som da har mulighet til å svare på spørsmål. Og link gjerne svaret opp her så alle andre får glede av det også.
Vill bare klargjøre at phpbb.org tydeligvis er helt feil adresse for eventuelle spørsmål vedrørende phpBB. Der ligger en pakke med diverse tillegg osv. og supportforumet er sørgelig tynt. phpbb.com derimot er en seriøs side som absolutt kan anbefales.
olem skrev:Du / dere har etterlyst dette i egen tråd. Er det ikke kommet noen henvendelser etc.? og hva må til for at andre kan overta og ta dette videre? Som du vet holder jeg på med en side som skal suplementere denne siden, synd at det ikke ble noe sammarbeid på det. Jeg tror at ved å utvide siden/ tilbudet med mer interessant stoff om helheten for en web, så blir det mer interessant å være der. Men det er bare min mening.
Jeg er ikke helt enig med deg i at en side som omhandler "helheten" (hva nå det måtte være - tenker du din webnytt-side?) nødvendigvis er det folk leter etter. De leter etter spesifikke nettsider som omhandler Drupal, Joomla, phpBB eller hva det nå måtte dreie seg om. Ellers bruker de vel forum som hw.no for eksempel.

Vi har faktisk kun fått to henvendelser i senere tid, din egen og en til. Jeg har fått med meg hva du kan tenke deg, men er fortsatt noe usikker på hva den andre personen kan tenke seg.

Forøvrig er det nå så krise i miljøet bak phpBB.no at jeg ser det som min diktatoriske samfunnsplikt å avgjøre phpBB.no sin videre skjebne selv. Supportfolk og adminer har virkelig forlatt skipet, for å si det slik. Correct me if I'm wrong, anyone.

Men skal ikke unngå å påpeke at det er flott at noen fortsatt tar seg bryet med å hjelpe andre her på forumet, uavhengig om folkene bak er der eller ikke....
Jeg blogger på runenikolaisen.com og er ellers Gjerrigknarken sjøl.

rune
Mini-Super-Poster
Mini-Super-Poster
Innlegg: 84
Registrert: 16. mar 2003, 13:41
Sted: Sigdal, Buskerud

Re: Stor glipp i forum - Trenger hjelp

Legg inn av rune » 14. okt 2009, 21:34

Tja, føler ikke for å splitte emnet. Det var du som gikk off-topic ;)-
Jeg blogger på runenikolaisen.com og er ellers Gjerrigknarken sjøl.

Svar