Kategorier

Alle spørsmål vedrørende phpBB 3.x stilles i dette forumet. Husk at vi IKKE gir support til uoffisielle versjoner av phpBB, det er kun versjoner lastet ned fra phpBB.com eller her fra phpBB.no som gis hjelp til. Oppdater alltid til siste versjon før du spør om hjelp.
Forumregler
Support til phpBB 3.x gis i dette forumet.
Om du har spørsmål angående oppdatering/oppgradering/konvertering, så spør i riktig underforum. Diskusjon rundt phpBB 3.x, modifikasjoner eller design gjøres i andre forum. Altså, kun vanlige supportspørsmål til phpBB i dette forumet.
Svar
Brukeravatar
Stinus
PhpBB-frelst
PhpBB-frelst
Innlegg: 231
Registrert: 15. jan 2006, 12:51
Sted: Tananger / Stavanger
Kontakt:

Re: Kategorier

Legg inn av Stinus » 6. okt 2010, 23:36

Hei
Du oppretter kategoriene på samme måte som du lager nye forum, men i stedet for å velge forum under forumtype, så velges kategori.
Stian
Bilde
Veteranbrannbiler.com
Bilder fra Veteranbrannbiltreff i Stavanger 8.-10.August 2008

Englehunden
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 13
Registrert: 2. apr 2006, 17:43
Sted: Follebu
Kontakt:

Re: Kategorier

Legg inn av Englehunden » 6. nov 2010, 17:26

Stinus skrev:Hei
Du oppretter kategoriene på samme måte som du lager nye forum, men i stedet for å velge forum under forumtype, så velges kategori.
Dette sliter jeg med også. Skjønner ikke hva jeg gjør feil. Når jeg forandrer f.eks. Medlemmer til en kategori, så forsvinner den fra hovedsiden. Regler kan jeg skifte som jeg vil. Uten at den forsvinner. Denne ble laget ut fra "velkomsten" som lå inne på forumet da jeg opprettet det. Fikk laget en ny kategori. Der får jeg samlet forumer. Men får ikke laget flere kategorier. Hvordan får jeg dem synlige?

Englehunden
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 13
Registrert: 2. apr 2006, 17:43
Sted: Follebu
Kontakt:

Re: Kategorier

Legg inn av Englehunden » 6. nov 2010, 22:21

Jeg fant svaret ved å lete enda mere på forumet her. forum/viewtopic.php?f=35&t=7149

Svar