Trenger hjelp til nytt forum

Alle spørsmål vedrørende phpBB 3.x stilles i dette forumet. Husk at vi IKKE gir support til uoffisielle versjoner av phpBB, det er kun versjoner lastet ned fra phpBB.com eller her fra phpBB.no som gis hjelp til. Oppdater alltid til siste versjon før du spør om hjelp.
Forumregler
Support til phpBB 3.x gis i dette forumet.
Om du har spørsmål angående oppdatering/oppgradering/konvertering, så spør i riktig underforum. Diskusjon rundt phpBB 3.x, modifikasjoner eller design gjøres i andre forum. Altså, kun vanlige supportspørsmål til phpBB i dette forumet.
Svar
Brukeravatar
SumSum
Supporter
Supporter
Innlegg: 180
Registrert: 21. jan 2011, 03:18

Re: Trenger hjelp til nytt forum

Legg inn av SumSum » 17. feb 2012, 10:39

majamorling skrev:Vet ikke om dette er blitt lagt på rett plass, men prøver alikevell. Jeg har opprettet dette forumet http://lofotsalg.s4.bizhat.com hvordan kan jeg gjøre det søkbart i feks google? må jeg kjøpe domene/webhotell og lage f.eks lofotsalg.com? Jeg prøvde å laste ned den zipmappen her for å installere på dataen? men får ikke til å installere noe, prøvde å lese igjenom forklaringen... Er det noen som kan hjelpe meg? Så lenge noen forklarer på en lett måte så skal jeg klare dette til slutt :)
Etter at jeg hadde skrevet en omstendelig forklaring, sjekket jeg domenet ditt, og fant ut at forumet var oppe og gikk allerede. Det hadde vært veldig fint om du hadde opplyst at du hadde fått det til.
support og vedlikehold

Svar