Ny registrering av medlem

Alle spørsmål vedrørende phpBB 3.x stilles i dette forumet. Husk at vi IKKE gir support til uoffisielle versjoner av phpBB, det er kun versjoner lastet ned fra phpBB.com eller her fra phpBB.no som gis hjelp til. Oppdater alltid til siste versjon før du spør om hjelp.
Forumregler
Support til phpBB 3.x gis i dette forumet.
Om du har spørsmål angående oppdatering/oppgradering/konvertering, så spør i riktig underforum. Diskusjon rundt phpBB 3.x, modifikasjoner eller design gjøres i andre forum. Altså, kun vanlige supportspørsmål til phpBB i dette forumet.
Svar
Brukeravatar
SumSum
Supporter
Supporter
Innlegg: 180
Registrert: 21. jan 2011, 03:18

Re: Ny registrering av medlem

Legg inn av SumSum » 3. nov 2012, 19:41

sita skrev:Er det virkelig ingen som kan gi et svar på mitt spørsmål ?
Joda, men det er dessverre liten aktivitet her, etter at forumet ble neglisjert over lang tid.

Jeg kjenner virkelig ikke ditt problem, men regner med at du må ha fått en modifisert kopi av programvaren, eller den har blitt hacket.
Jeg vet ikke hvor mye du kan, men jeg ville anbefalt deg å installere phpBB igjen fra en god kilde, som for eksempel her:
http://egni.no/phpBB_Norsk_3.0.11.zip

Bruk en ny database til dette. Til slutt kopierer du den gamle databasen over den nye.
Dette bør du gjøre uten å forstyrre det som ligger på nettet, til du er sikker på at det er riktig.
Vær forberedt på at hvis du har egne headinger, logoer osv., så kan det bli en del ekstra arbeid.

Vær forberedt på at den ovennevnte filen ikke blir liggende der lenge siden det er en uoffisiell kopi, men det eneste som er endret fra originalen er at norske tekstfiler er lagt til. Noe mer komplett enn den "offisielle" norske versjonen, som ikke er godkjent fordi den ikke overholder visse normer. Det gjør heller ikke min kopi - ennå. Det er en ganske stor jobb. :)
support og vedlikehold

Svar