Fant en feil!

Alle spørsmål vedrørende phpBB 3.x stilles i dette forumet. Husk at vi IKKE gir support til uoffisielle versjoner av phpBB, det er kun versjoner lastet ned fra phpBB.com eller her fra phpBB.no som gis hjelp til. Oppdater alltid til siste versjon før du spør om hjelp.
Forumregler
Support til phpBB 3.x gis i dette forumet.
Om du har spørsmål angående oppdatering/oppgradering/konvertering, så spør i riktig underforum. Diskusjon rundt phpBB 3.x, modifikasjoner eller design gjøres i andre forum. Altså, kun vanlige supportspørsmål til phpBB i dette forumet.
Svar
Brukeravatar
SumSum
Supporter
Supporter
Innlegg: 180
Registrert: 21. jan 2011, 03:18

Re: Fant en feil!

Legg inn av SumSum » 12. des 2013, 09:11

CODSamfunnet skrev:Heisann!
Jeg fant nettopp en feil i den norske språkpakka dessverre, jeg kan legge ved ett bilde! Er vel Inge som må fikse opp i den feilen isåfall.
Var ikke sikker på hvor jeg skulle skrive dette her, så bare tok å skrev det i support jeg, haha.
http://bildr.no/view/S2h0SnBF
Hvis du finner feil, så er det ikke "dessverre"! :)
Men selv fant jeg ikke feilen. Det kan være at jeg hadde glemt å oppdatere filene her i forumet. Nå er det gjort, så hvis du laster ned
phpBB_Norske_filer_3.0.12.zip
og kopierer inn katalogen 'languages', så bør det være i orden.

Siste oppdatering av den aktuelle filen er 29.oktober 2012, så jeg har mistanke om at du ikke har fått siste versjon. Kanskje best å kopiere inn hele pakka.
support og vedlikehold

Svar