"Beklager, men forumets vedleggskvote er blitt oppbrukt"

Alle spørsmål vedrørende phpBB 3.x stilles i dette forumet. Husk at vi IKKE gir support til uoffisielle versjoner av phpBB, det er kun versjoner lastet ned fra phpBB.com eller her fra phpBB.no som gis hjelp til. Oppdater alltid til siste versjon før du spør om hjelp.
Forumregler
Support til phpBB 3.x gis i dette forumet.
Om du har spørsmål angående oppdatering/oppgradering/konvertering, så spør i riktig underforum. Diskusjon rundt phpBB 3.x, modifikasjoner eller design gjøres i andre forum. Altså, kun vanlige supportspørsmål til phpBB i dette forumet.
Svar
royter
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 10
Registrert: 29. mai 2013, 14:14

"Beklager, men forumets vedleggskvote er blitt oppbrukt"

Legg inn av royter » 29. mai 2014, 19:09

Hei. Jeg driver et forum for skalaforum. Fikk nå en epost med spm om en melding ved forsøk på opplasting av bilder.
"Beklager, men forumets vedleggskvote er blitt oppbrukt"

Har ikke gjort noen justeringer i det siste, så jeg er meget usikker på hva dette er. Og ikke minst hva skal til for å fixe det?
Mottoet "så enkelt som mulig" er nok aktuelt for dette forumets brukere...

Takk for helpen :-)

Brukeravatar
SumSum
Supporter
Supporter
Innlegg: 180
Registrert: 21. jan 2011, 03:18

Re: "Beklager, men forumets vedleggskvote er blitt oppbrukt"

Legg inn av SumSum » 29. mai 2014, 19:12

royter skrev:Hei. Jeg driver et forum for skalaforum. Fikk nå en epost med spm om en melding ved forsøk på opplasting av bilder.
"Beklager, men forumets vedleggskvote er blitt oppbrukt"

Har ikke gjort noen justeringer i det siste, så jeg er meget usikker på hva dette er. Og ikke minst hva skal til for å fixe det?
Mottoet "så enkelt som mulig" er nok aktuelt for dette forumets brukere...

Takk for helpen :-)
Gå inn i admin-panelet, se til venstre under "INNSTILLINGER", der finner du vedleggsinnsillinger. Klikk der, og se om du finner noe som ikke er korrekt satt opp.
support og vedlikehold

Svar