Board Announcement

Alle spørsmål vedrørende phpBB 3.x stilles i dette forumet. Husk at vi IKKE gir support til uoffisielle versjoner av phpBB, det er kun versjoner lastet ned fra phpBB.com eller her fra phpBB.no som gis hjelp til. Oppdater alltid til siste versjon før du spør om hjelp.
Forumregler
Support til phpBB 3.x gis i dette forumet.
Om du har spørsmål angående oppdatering/oppgradering/konvertering, så spør i riktig underforum. Diskusjon rundt phpBB 3.x, modifikasjoner eller design gjøres i andre forum. Altså, kun vanlige supportspørsmål til phpBB i dette forumet.
Svar
royter
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 10
Registrert: 29. mai 2013, 14:14

Board Announcement

Legg inn av royter » 28. nov 2014, 14:44

Hallo?.

Har prøvd en del nå å få inn en "informasjonsrute" i forumet. En lik den røde som er på toppen av denne siden! Mener jeg har installert tillegget, men er ikke sikker på om det er på rett sted :-) Finner heller ikke hvor jeg skal aktivere dette i oppsettet.

Noen som kan hjelpe med litt info?

Takk..

Brukeravatar
SumSum
Supporter
Supporter
Innlegg: 180
Registrert: 21. jan 2011, 03:18

Re: Board Announcement

Legg inn av SumSum » 28. nov 2014, 17:34

royter skrev:Har prøvd en del nå å få inn en "informasjonsrute" i forumet. En lik den røde som er på toppen av denne siden! Mener jeg har installert tillegget, men er ikke sikker på om det er på rett sted :-) Finner heller ikke hvor jeg skal aktivere dette i oppsettet.

Noen som kan hjelpe med litt info?

Takk..
Hvis du bruker forumregler, så trengs ikke noe tillegg. Gå til administrasjon, forumer, forumadministrasjon. Finn frem til det forumet som du vil ha infoen i, klikk på det grønn tannhjulet og gå nesten til bunnen av siden. Der finner du feltet for forumregler og oppdaterer der.
support og vedlikehold

royter
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 10
Registrert: 29. mai 2013, 14:14

Re: Board Announcement

Legg inn av royter » 28. nov 2014, 19:07

Wow?. det var kjapt :D- Mange takk for rask tilbakemelding. Dette fungerte helt klart?. Et lite "men". Skulle gjerne hatt en lik dette på forumets hovedside. Men den er ikke listet opp på forumadministrasjonen? Bare alle de underliggende forumene?

Brukeravatar
SumSum
Supporter
Supporter
Innlegg: 180
Registrert: 21. jan 2011, 03:18

Re: Board Announcement

Legg inn av SumSum » 28. nov 2014, 20:09

royter skrev:Wow?. det var kjapt :D- Mange takk for rask tilbakemelding. Dette fungerte helt klart?. Et lite "men". Skulle gjerne hatt en lik dette på forumets hovedside. Men den er ikke listet opp på forumadministrasjonen? Bare alle de underliggende forumene?
Jeg kan hjelpe deg med dette, men det medfører en liten modifikasjon og et lite tillegg. Jeg har en løsning hvor teksten vil vises på alle sider i forumet. Hvis det er hva du ønsker, kan jeg hjelpe deg.

Jeg sender deg en epost hvor jeg ber om flere opplysninger, så skal jeg se om jeg kan bistå med dette.
support og vedlikehold

Svar