Medlemsliste / "Forumbrukere" prob. oppgrad.

Alle spørsmål vedrørende phpBB 3.x stilles i dette forumet. Husk at vi IKKE gir support til uoffisielle versjoner av phpBB, det er kun versjoner lastet ned fra phpBB.com eller her fra phpBB.no som gis hjelp til. Oppdater alltid til siste versjon før du spør om hjelp.
Forumregler
Support til phpBB 3.x gis i dette forumet.
Om du har spørsmål angående oppdatering/oppgradering/konvertering, så spør i riktig underforum. Diskusjon rundt phpBB 3.x, modifikasjoner eller design gjøres i andre forum. Altså, kun vanlige supportspørsmål til phpBB i dette forumet.
Svar
SveinT
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 4
Registrert: 20. jan 2005, 10:13
Sted: Skien
Kontakt:

Medlemsliste / "Forumbrukere" prob. oppgrad.

Legg inn av SveinT » 6. feb 2016, 23:10

Hei, noen av dere som har kommet borti dette tidligere ?
Jeg steller med websidene hos classicsuzuki.no, og har et forum der som jeg for noen dager siden
oppdaterte fra ver 3.0.12 til 3.1.7-pl1.

Tidligere hadde vi inne postnr / sted på brukeroversikten, slik at medlemmer kunne sortere og lettere finne andre i samme område.
Etter oppgraderingen er adressefeltet borte inne på medlemsliste. Selv om dette finnes i brukerens profil.

Om noen har løst dette tidligere, og kan gi meg en tips på hvordan jeg kan få dette i orden igjen , er jeg takknemlig :)
Det er vel sannsynligvis noe redigering i memberlist.php som må gjøres...?

-Svein

Brukeravatar
SumSum
Supporter
Supporter
Innlegg: 180
Registrert: 21. jan 2011, 03:18

Re: Medlemsliste / "Forumbrukere" prob. oppgrad.

Legg inn av SumSum » 7. feb 2016, 00:02

SveinT skrev:Hei, noen av dere som har kommet borti dette tidligere ?
Jeg steller med websidene hos classicsuzuki.no, og har et forum der som jeg for noen dager siden
oppdaterte fra ver 3.0.12 til 3.1.7-pl1.

Tidligere hadde vi inne postnr / sted på brukeroversikten, slik at medlemmer kunne sortere og lettere finne andre i samme område.
Etter oppgraderingen er adressefeltet borte inne på medlemsliste. Selv om dette finnes i brukerens profil.

Om noen har løst dette tidligere, og kan gi meg en tips på hvordan jeg kan få dette i orden igjen , er jeg takknemlig :)
Det er vel sannsynligvis noe redigering i memberlist.php som må gjøres...?

-Svein
Det har kommet en oppdatering av memberlist.php som kanskje vil løse dette problemet. Send meg en epost om dette så skal jeg sende deg oppdateringen.
support og vedlikehold

SveinT
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 4
Registrert: 20. jan 2005, 10:13
Sted: Skien
Kontakt:

Re: Medlemsliste / "Forumbrukere" prob. oppgrad.

Legg inn av SveinT » 7. feb 2016, 09:57

Kjempebra :) Jeg sender deg en melding !

Svar