Autolåsing av tråder m/melding

Diskuter MODer til phpBB 3.x her.
Svar
bjørnar80
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 16
Registrert: 24. jan 2010, 23:49

Autolåsing av tråder m/melding

Legg inn av bjørnar80 » 18. sep 2012, 14:06

Jeg leter etter en modifikasjon som gir meg mulighet til å låse tråder som har vært inaktive en stund, med en melding som sier at noe om at tråden er automatisk stengt pga alder, og kan gjenåpnes ved å kontakte en moderator.
Har sett denne funksjonen på andre forum, og ønsker en lik funksjon for å få slutt på unødvendig "necroposting". Noen som har ideer til mods jeg kan bruke, eller andre måter å løse det på?

Brukeravatar
SumSum
Supporter
Supporter
Innlegg: 180
Registrert: 21. jan 2011, 03:18

Re: Autolåsing av tråder m/melding

Legg inn av SumSum » 27. sep 2012, 10:07

bjørnar80 skrev:Jeg leter etter en modifikasjon som gir meg mulighet til å låse tråder som har vært inaktive en stund, med en melding som sier at noe om at tråden er automatisk stengt pga alder, og kan gjenåpnes ved å kontakte en moderator.
Har sett denne funksjonen på andre forum, og ønsker en lik funksjon for å få slutt på unødvendig "necroposting". Noen som har ideer til mods jeg kan bruke, eller andre måter å løse det på?
Under Forumadministrasjon kan du slette tråder som ikke har vært i bruk på en stund, men jeg vet ikke om låsing er mulig. I første omgang vil jeg derfor henvise til det internasjonale forumet phpbb.com. Kanskje du får svar der.
support og vedlikehold

Svar