Hvor lang tid tok konverteringen for deg?

Diskuter phpBB 3.x her. OBS: spørsmål knyttet til bruk av phpBB 3.x skal postes i supportforumet, i dette forumet skal det kun diskuteres.
Svar
Espenhh
Super-Poster
Super-Poster
Innlegg: 196
Registrert: 16. mar 2003, 19:25
Sted: Trondheim
Kontakt:

Re: Hvor lang tid tok konverteringen for deg?

Legg inn av Espenhh » 27. mai 2007, 03:19

10-15 minutter for phpbb.no, pluss ca en halvtime eller noe for å bytte opp søkeindeksen igjen. Men nå kjører vi på webhusets servere, så antar at de har bra maskiner...
Hilsen Espen
:D Smil til verden, så smiler verden til deg! (Forhåpentligvis)

Espenhh
Super-Poster
Super-Poster
Innlegg: 196
Registrert: 16. mar 2003, 19:25
Sted: Trondheim
Kontakt:

Re: Hvor lang tid tok konverteringen for deg?

Legg inn av Espenhh » 27. mai 2007, 03:58

Husker i hvert fall at konvertereren taklet rundt 300 poster i sekunder. Aner ikke hvor mange spørringer det er, men regner med at det er en god del spørringer pr post...

Gjorde konverteringen klokken 3 norsk tid, så tror det var nok av andre folk som brukte serverene også da.. (burde kanskje ha gjorde det utenom rushtrafikken for å "spare" webhuset, men vi fikk ingen klager ;)- )
Hilsen Espen
:D Smil til verden, så smiler verden til deg! (Forhåpentligvis)

Espenhh
Super-Poster
Super-Poster
Innlegg: 196
Registrert: 16. mar 2003, 19:25
Sted: Trondheim
Kontakt:

Re: Hvor lang tid tok konverteringen for deg?

Legg inn av Espenhh » 27. mai 2007, 04:29

Jøss, stort forum! :)-

Godt å se at konvertereren virker stabilt, selv for så store forumer. Så vidt jeg husker skal det også være en funksjon som lar deg fortsette der du slapp om noe går galt, slik at man slipper å starte på nytt. Men den funksjonen har i hvert fall ikke jeg fått bruk for, alt har gått bra hver gang jeg har testet. (men det er greit likevel, i tilfelle noe galt skjer med webserveren halvveis i konverteringen)
Hilsen Espen
:D Smil til verden, så smiler verden til deg! (Forhåpentligvis)

Brukeravatar
Rødøye
Super-Poster
Super-Poster
Innlegg: 143
Registrert: 17. feb 2004, 12:21
Sted: Stavanger
Kontakt:

Re: Hvor lang tid tok konverteringen for deg?

Legg inn av Rødøye » 31. mai 2007, 13:00

Knøttlite forum: 5 minutter. Da var det meste av tiden brukt til å trykke på knapper.
Per ardua ad astra
Bilde | Bagateller.com

Svar