Noen småting ved den norske versjonen av phpBB

Diskuter phpBB 3.x her. OBS: spørsmål knyttet til bruk av phpBB 3.x skal postes i supportforumet, i dette forumet skal det kun diskuteres.
Svar
Brukeravatar
SumSum
Supporter
Supporter
Innlegg: 180
Registrert: 21. jan 2011, 03:18

Re: Noen småting ved den norske versjonen av phpBB

Legg inn av SumSum » 18. mai 2014, 10:41

kallisti skrev:Hei sann. Jeg satte nylig opp et lite privat diskusjonsforum for den nærmeste familien, og etter litt knoting gikk det seg til. Jeg må si jeg er imponert over tilpasningsmulighetene.
Hei, og velkommen til phpbb.no!
Det er dessverre nokså liten aktivitet her for tiden, da forumet lenge gikk for lut og kaldt vann, og brukere falt fra. Det meste av hjelpsomheten du refererer til har nok forsvunnet, og jeg er vel den eneste som fortsatt følger opp, først og fremst av egen interesse. Det er ikke jeg som "eier" forumet, men jeg administrerer så godt jeg kan i forståelse med eieren.

Angående ditt lille problem, så tror jeg at jeg kan vedde resten av håret mitt (det er ikke så mye) på at du ikke har lastet ned siste språkversjon herfra. Hvis du gjør det, vil du få et litt annet inntrykk. Jeg har oppdatert innlegget under, så det inneholder riktig språkversjon:

viewtopic.php?f=42&t=7663&p=45525#p45525

Pakk ut den du trenger. Hvis du allerede har versjon 3.0.12, trenger du bare pakke ut de norske språkfilene og kopiere dem over de eksisterende. Etterpå er det lurt å gå inn i admin-panelet og tømme cachen.

Spørsmål besvares med glede her, og jeg tar også imot tips om eventuelle forbedringer og rettinger.
support og vedlikehold

Svar