[Språkpakke] Hjelp-seksjonen

Alle emner knyttet til den norske oversettelsen av phpBB 3.0 skal legges i dette forumet. Alle forslag til endringer og korrektur skal dermed postes her
Forumregler
Lag ett emne for hvert korrekturforslag du har. Emner vil dermed stenges når endringen er gjennomført/avslått
Låst
Espenhh
Super-Poster
Super-Poster
Innlegg: 196
Registrert: 16. mar 2003, 19:25
Sted: Trondheim
Kontakt:

[Språkpakke] Hjelp-seksjonen

Legg inn av Espenhh » 19. mai 2007, 21:46

Har nå fullført Hjelp-seksjonen ( forum/faq.php ), og vil gjerne ha så mange innspill som mulig angående korrektur og rettinger. phpBB.com har ikke lagt så mye sjel i å endre på ting som var der fra phpBB 2.0, derfor har jeg kopiert en del ting over fra hjelpefila som fulgte med phpBB 2.0 (med de dårlige formuleringene som var der). Ergo er det sikkert MYE som kunne blitt forbedret. Derfor håper jeg at dere har lyst til å lese igjennom og komme med endringsforslag.
Copy-paste og kom med endringer:

Kode: Velg alt

[quote="gammel tekst"]
[b]Gammel overskrift[/b]
Gammel tekst...
[/quote]
[quote="ny tekst"]
[b]Ny overskrift[/b]
Ny tekst...
[/quote]
[color=#0000BF]Begrunnelse:[/color]
Et eksempel:
Eksempelet skrev:
gammel tekst skrev:eg har registrert meg tidligere, men kan ikke logge inn mer?!
De mest sannsynlige grunnene er; Du har skrevet inn feil brukernavn eller passord (sjekk e-posten du mottok da du registrerte deg) eller at administratoren har slettet din konto. Dersom det siste er tilfelle har du kanskje ikke skrevet et innlegg? Det er vanlig at administratorene sletter brukere som ikke skriver innlegg for å holde størrelsen på databasen nede. Prøv å registrer deg på nytt og bli med i noen diskusjoner.
ny tekst skrev: Jeg har registrert meg tidligere, men får ikke logget inn mer!
Det kan være tre grunner til dette:blablabla... Du har skrevet inn feil brukernavn eller passord (sjekk e-posten du mottok da du registrerte deg) eller at administratoren har slettet din konto. Dersom det siste er tilfelle har du kanskje ikke skrevet et innlegg? Det er vanlig at administratorene sletter brukere som ikke skriver innlegg for å holde størrelsen på databasen nede. Prøv å registrer deg på nytt og bli med i noen diskusjoner.
Begrunnelse:Vil egentlig ikke endre dette, det er bare en test
Da håper jeg på mange konstruktive forslag. Kom gjerne med større endringer enn kun skrivefeil, vi er åpent for det meste. Selv om ting er dårlig forklart i de engelske språkfilene, så er det ikke noe som tilsier at ikke vi kan gjøre det bedre ved å legge til ting. Norge og norsk er tross alt best! :P
Hilsen Espen
:D Smil til verden, så smiler verden til deg! (Forhåpentligvis)

Låst