Hva er phpbb sin største konkurrent?

Dere kjenner vel gamet? Her kommer alt som ikke er temabundet! Fritt fram!
Svar
Brukeravatar
pippin
PhpBB-frelst
PhpBB-frelst
Innlegg: 383
Registrert: 9. mai 2006, 19:41

Legg inn av pippin » 3. mar 2007, 13:27

Punbb skrev: Vell alt du sa eisa01 er rettet opp :D Punbb er gratis men stor kokurent av phpbb likevell punbb er raskere og har bedre sikkerhet en phpbb :P I en sånn php scrips side var punbb på 17 plass mens phpbb var 86 plass O_o Jeg synes at phpbb skulle være i 30 :D Og det var 129 forum scrips der etter det jeg husker :P Phpbb er greit og bra å ha men jeg liker punbb bedre :P
Fint att du synes det forumet er bedre,selv foretrekker jeg FM men det betyr ikke att andre ikke synes like mye om den :wink:

Espenhh
Super-Poster
Super-Poster
Innlegg: 196
Registrert: 16. mar 2003, 19:25
Sted: Trondheim
Kontakt:

Legg inn av Espenhh » 3. mar 2007, 15:12

phpBB har ingen konkurrenter... Vi tjener ingen penger på at flere bruker phpBB, derfor trenger vi heller ikke konkurrere. Hvilket forum som er best er en annen ting, og slik jeg ser det er det umulig å avgjøre - "best" er en helt subjektiv ting... Noen vil ha mange funksjoner, noen vil ha et enkelt forum med et lass med tilgjengelige MODer som er sikkerhetssjekket og "verifisert", andre er opptatt av helt andre ting. Så "best" blir det rett og slett for teit å diskutere...

Anser nesten dette som en spam-post, spesielt når jeg titter på brukernavnet ditt (trådstarter)... Derfor vurderer jeg nesten å stenge den, men skal la den leve litt til...
Hilsen Espen
:D Smil til verden, så smiler verden til deg! (Forhåpentligvis)

Svar