[LØST] Fjerne innleggsteller

Alle spørsmål vedrørende phpBB 3.x stilles i dette forumet. Husk at vi IKKE gir support til uoffisielle versjoner av phpBB, det er kun versjoner lastet ned fra phpBB.com eller her fra phpBB.no som gis hjelp til. Oppdater alltid til siste versjon før du spør om hjelp.
Forumregler
Support til phpBB 3.x gis i dette forumet.
Om du har spørsmål angående oppdatering/oppgradering/konvertering, så spør i riktig underforum. Diskusjon rundt phpBB 3.x, modifikasjoner eller design gjøres i andre forum. Altså, kun vanlige supportspørsmål til phpBB i dette forumet.
Svar
bjørnar80
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 16
Registrert: 24. jan 2010, 23:49

[LØST] Fjerne innleggsteller

Legg inn av bjørnar80 » 24. jan 2010, 23:57

Har problemer med mange tulleposteringer i forumet mitt fordi brukerene vil ha høyest mulig antall innlegg. Er det mulig å fjerne innleggstelleren så jeg slipper dette tullet? Er så lei av hakkespetter og +1 at jeg nesten sprekker. :lol:
Ser for meg å fjerne telleren så brukerene ikke ser den, trenger ikke fjerne funksjonen helt..
Er veldig takknemmelig for alle innspill som hjelper meg på rett vei her. :D
Sist redigert av bjørnar80 den 22. feb 2010, 20:00, redigert 1 gang totalt.

bjørnar80
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 16
Registrert: 24. jan 2010, 23:49

Re: Fjerne innleggsteller

Legg inn av bjørnar80 » 25. jan 2010, 14:16

Jeg har kommet frem til at jeg må fjerne telleren fra temaet jeg bruker, men hvordan finner jeg frem til rett sted? Noen som har litt mer innsikt som har noen tips? Jeg bruker prosilver og subsilver som tema. Vil ha vekk telleren fra brukerkontrollpanelet og fra tråder.

bjørnar80
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 16
Registrert: 24. jan 2010, 23:49

Re: Fjerne innleggsteller

Legg inn av bjørnar80 » 5. feb 2010, 14:17

Tusen takk!

Svar