Forumet på forsiden?

Alle spørsmål vedrørende phpBB 3.x stilles i dette forumet. Husk at vi IKKE gir support til uoffisielle versjoner av phpBB, det er kun versjoner lastet ned fra phpBB.com eller her fra phpBB.no som gis hjelp til. Oppdater alltid til siste versjon før du spør om hjelp.
Forumregler
Support til phpBB 3.x gis i dette forumet.
Om du har spørsmål angående oppdatering/oppgradering/konvertering, så spør i riktig underforum. Diskusjon rundt phpBB 3.x, modifikasjoner eller design gjøres i andre forum. Altså, kun vanlige supportspørsmål til phpBB i dette forumet.
Svar
Eccles
Henger med
Henger med
Innlegg: 20
Registrert: 8. jan 2011, 21:36

Forumet på forsiden?

Legg inn av Eccles » 8. jan 2011, 21:46

Jeg så dette på FAQ'en her: "Har sett at mange løser dette ved hjelp av videresending til forummappa. Det er rett og slett totalt unødvendig! Alt man trenger å gjøre er å legge alle filene som ligger inni forummappen direkte i rotmappen på serveren, og vips, så er forumet på forside"

Jeg fikk ikke dette til, eller så skjønte jeg det ikke.
Jeg flyttet alle mapper og filer fra /forum og ut av mappen med FTP, slik at når jeg logger på med ftp på domenet ligger alle filer og mapper der, men det hjalp ikke. Noen som kan hjelpe?

Eccles
Henger med
Henger med
Innlegg: 20
Registrert: 8. jan 2011, 21:36

Re: Forumet på forsiden?

Legg inn av Eccles » 9. jan 2011, 00:01

Ingen. Kommer ikke inn på forumet i det hele tatt. Ugjyldig nettside

Eccles
Henger med
Henger med
Innlegg: 20
Registrert: 8. jan 2011, 21:36

Re: Forumet på forsiden?

Legg inn av Eccles » 9. jan 2011, 00:10

Jeg har flyttet filene tilbake i /forum , for å kunne bruke det, men ataccess ligger i rooten

Eccles
Henger med
Henger med
Innlegg: 20
Registrert: 8. jan 2011, 21:36

Re: Forumet på forsiden?

Legg inn av Eccles » 9. jan 2011, 00:27

.htaccess har ligget i roten hele tiden

Eccles
Henger med
Henger med
Innlegg: 20
Registrert: 8. jan 2011, 21:36

Re: Forumet på forsiden?

Legg inn av Eccles » 9. jan 2011, 00:29

Løst!
Flyttet filene frem og tilbake et par ganger til, så løste det seg av en eller annen grunn

Svar